(068)261 29 19, (063)786 66 50 mebelvarendulviv@gmail.com

На які тенденції Вам варто звернути увагу у цьому event-році? Які нові маркетингові або технічні інновації вплинуть на вашу роботу? У Вас вже є чітке уявлення про ключові тренди розвитку подій, можливості і проблеми, які вплинуть на Ваш бізнес?

Щоб допомогти Вам прояснити картину 2017 року, британський event-портал Eventbrite опитав одних з найбільш впливових і успішних особистостей подієвої індустрії. Всім експертам було поставлено одне і те ж питання: Яка тенденція, проблема або можливість вплине на event-індустрію найбільше у 2017 році?

Liz King, генеральний директор Liz King Events and TechsyTalk

«Одна з найбільш значущих тенденцій у 2017 році — пряма трансляція подій по інтернету. Технологія потокового мовлення існує вже давно, але нові Facebook лайф і Instagram лайф допомагають організаторам заходів створювати контент більш доступним способом. Потокове відео для багатьох заходів нелегко організувати, але воно дає багато можливостей. Основний момент у тому, що потрібно прагнути створити таку трансляцію події, яка простимулює інтерес до відвідуванні заходу і намагатися зафіксувати його унікальним способом. Подумайте про відео або фото на 360 градусів, таймлапси чи зйомку за допомогою дрона. Ці можливості для фото або відео на заході ні з чим незрівнянні і допоможуть  створити класне враження для відвідувачів і спонсорів».

Simon Burton, власник Exposure Communications

«У 2017 році організатори зможуть повною мірою реалізувати можливості об’єднання прямого ефіру і цифрових спільнот. Соціальні медіа будуть у центрі маркетингових кампаній для одержання аудиторії та посилення контенту. Це, у свою чергу, призведе до більшої персоналізації повідомлень і контенту».

Alistair Turner, президент ILEA UK Chapter і керуючий директор EIGHT PR & Marketing

«Однією з основних тенденцій на 2017 рік буде зростаюче домінування event-агентств. Ми спостерігаємо за тим, як динамічно розвиваються нові агентств, що виходять на ринок, завойовують бізнес і працюють з відомими брендами, які цінують те, що ця індустрія робить найкраще – тобто створює незабутні враження. Стережіться нових молодих агентств, адже вони відмінно роблять свою роботу і будуть продовжувати розвиватися».

Ed Poland, співзасновник і виконавчий директор Hire Space

«У цьому році правильний вибір дати буде грати велику роль в оцінці ефективності заходів. Крім того, тепер у маркетологів є більше інструментів для розрахунку ROI, ніж коли-небудь. Гейміфікація особливо цікава, як спосіб залучення учасників, особливо у поєднанні з аналізом громадської думки. Керівники в event-індустрії зроблять все можливе, щоб збільшити залучення аудиториии».

Jerome Maas, співзасновник і генеральний директор The Flash Pack

«Наш світ змінюється. Кожен день ми все більше часу проводимо в соціальних мережах або розмовляючи з нашими партнерами. Ми публікуємо близько 1,8 мільярдів фотографій у соцмережах кожен день, 17 мільйонів з яких — селфі. Ми одержимі соціальними мережами. ЗМІ, PR, цифрові комунікації, соціальні мережі – все це вже давно не вважається окремими вертикалями. Всі вони повинні стати частиною однієї стратегії, і бути фахівцем в одній з цих областей – значить бути ним у всіх інших. У той час як межі продовжують розмиватися, фокус буде все більше зміщуватиметься у бік посилення особистого унікального досвіду з створенням контенту. Такі ключові компоненти у тенденціях 2017 року».

Maria Schuett, керівник відділу маркетингу Central Hall Westminster

«Для багатьох 2017 буде періодом невизначеності, тим не менш, я думаю, що цей рік представить багато event-професіоналів з відмінною можливістю виходу на більш широкий ринок, з припливом нових ділових можливостей з боку ЄС і США. Ми працюємо в динамічній і надійній галузі, яка здатна адаптуватися до різноманітних змін, і багато фахівців вже мають міцні зв’язки по всій Європі. Зараз настав час, щоб використовувати ці відносини для майбутніх можливостей у бізнесі».

Will Curran, засновник і президент Endless Entertainment

«Як стороння компанія AV, я думаю, що однією з важливих завдань, що стоять перед event-індустрією є забезпечення інтернетом і WiFi зв’язком на заходах. Ми на тій стадії, коли спостерігається великий вплив соціальних мереж та інтернету, з’являються всілякі мобільні додатки. Всі хочуть активно ділитися інформацією у мережі, тому наявність інтернету і WiFi є необхідною умовою.

Chris Powell, директор The Event Expert

«Підхід до 2017 року повинен бути більш діловим. Занадто багато організаторів вважають прийнятним піти на захід, не провівши ретельний аналіз ринку і фінансів. Цей аналіз повинен бути прагматичним, змістовним і не занадто емоційним. Ви повинні точно знати, що те, що ви робите, чи це справді комусь потрібно – тобто чи є зацікавлена аудиторія. У глибині душі ви розумієте, що це логічно, адже це збільшить Ваші шанси на проведення успішного події для Вашої аудиторії».

Simon Hunter, голова Brand & Venue, Chelsea Football Club

«Однією з ключових тенденцій для нас у 2016 році було збільшення попиту на продукцію здорового харчування. Все більше і більше людей починають замислюватися над тим, що вони вживають і як їжа впливає на їхній запас енергії і рівень продуктивності праці. Дотримуючись цієї тенденції, ми включаємо в наше меню різноманітні варіанти страв здорового харчування. Всі ознаки вказують на те, що ця тенденція буде актуальна в 2017-му і в 2018-му, тому ми розвиваємо наше меню з партнером Levy Restaurants і створюємо різноманітні пропозиції на 2017 рік. З початку січня ми включили в меню сік Detox, який вже користується великою популярністю у клієнтів».

Джерело www.eventbrite.co.uk